P&G FABRIC CARE и Жил Декон с обща мисия

FacebookTwitterGoogle+TumblrPinterestSvejo

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  P&G FABRIC CARE, чиито глобални марки включват Ariel, Tide, Dash, Downy и Lenor,  обяви серия от влиятелни партньорства с модни експерти в света на тъканите и иновациите в подкрепа на новата си програма P&G Future Fabrics.

 

Модният дизайнер Жил Декон е първият международен моден консултант на P&G Fabric Care. Марката Tide  също обяви своето първо партньорство със Съюза на модните дизайнери в САЩ. А на събитието P&G Future Fabrics 2013 в Милано предстои да се случат  още интересни партньорства:

 

В програмата са включени модните експерти и сътрудници: професор Луис Уилсън (Professor Louise Wilson)  от Central Saint Martins и известният стилист и моден коментатор ДжанЛука Лонго (Gianluca Longo)

 

Сред потвърдилите партньори на събитието са експертът по иновации в тъканите  Schoeller, изследователи от Френския Институт за тъкани и облекла (IFTH) и специалистът в сезонните модни тенденции на Карлин Интернешънъл (Carlin International)

 

Модните експерти WGSN са се заели да изготвят специален доклад за тъкани и иновации.

 

Жил Декон, в качеството си на глобален моден консултант, специално за P&G Future Fabrics 2013 в Милано ще представи колекция от капсули за пране. Декон  ще работи в сътрудничество с учените от изследователския център на P&G като дава екпсертни препоръки относно потенциала на тъканите в модната индустрия за пране в перални машини и ще консултира  P&G в създаването на по-прецизни технологии в грижа за тъканите.

 

Жил Декон споделя: „Аз се интересувам не само от работата на дизайнерите на модния подиум, но и от това, което се случва извън него. От тях се очаква да създават и поддържат най-доброто. За мен е чест да съм част от събитие като P&G Fabric Care и да си сътруднича с P&G в момент, в който те променят нагласите си към грижата за дрехите“.

 

Откриване на P&G Future Fabrics 2013

Жил Декон и експертите по тъкани и мода ще се съберат на първата по рода си среща на P&G Future Fabrics на 21-ви ноември, в Милано, за да информират модните медии за науката за грижата и красотата на дрехите. Втората среща от P&G Future Fabrics е планирана за 5-ти декември, 2013 г. в Ню Йорк, където ще бъдат представени допълнителните инициативи, по които модния гуру работи, както и детайли за новото партньорство между Tide и Съюза на модните дизайнери в САЩ.

 

От Premiére Vision, които са водеща световна модна агенция, модно шоу и официален партньор на P&G Future Fabrics 2013, заявяват: „Радваме се да се присъединим към този вълнуващ проект, фокусиран върху иновациите. Модата и тъканите постоянно се развиват и оформят гардероба ни. Партньорството ни с P&G Fabric Care ще ни позволи да споделим всичките си знания за текстилните иновации и да отговорим на бъдещите потребителски изисквания – включително грижата за облеклото, свързани със създаването на нови тъкани.

 

Чрез глобалното си партньорство с Premiére Vision, от P&G целят да придобият повече познания за постоянно развиващия се моден пейзаж, за новости в света на тъканите и така да определят как да продължат да подобряват продуктите си за по-дълго, по-красиво и по-добро качество на дрехите, които потребителите им обичат.

 

Мохамед Самир, Вицепрезидент на P&G Fabric Care за Европа, коментира: „Ние в P&G Fabric Care постоянно се стремим към подобряване на продуктите си, за да осигурим тяхната актуалност спрямо променящите се модни тенденции и нужди на потребителите ни. Вълнуващо е за първи път да работим с модни личности, които споделят визията и страстта на P&G към красотата и развитието на модата и тъканите.“ 

 

 

За Procter & Gamble

Четири милиарда пъти на ден, P&G се докосва до живота на хората по целия свят. Компанията разполага с едни от най-силните и качествени марки, спечелили доверието на потребителите. Част от тях са Pampers®, Ariel®, Always®, Pantene®, Mach3®, Lenor®, Oral-B®, Duracell®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion®. Общността на P&G обединява около 127 000 служители, работещи за компанията в над 80 страни. Повече новини и подробна информация за P&G и марките на компанията можете да намерите на http://www.pg.com.

 

 

 

 

 

FacebookTwitterGoogle+TumblrPinterestSvejo

Posted in: Събития

771 преглеждания

Comments are closed.