Основни правила за стройна фигура

FacebookTwitterGoogle+TumblrPinterestSvejo

fitnes_k
СЛАБИТЕ ХОРА НЕ ПАЗЯТ ДИЕТИ

Колкото и странно да звучи, диетите предвещават пълнота. Колкото повече се стремим да спазваме „диета“, толкова повече организмът се опитва да се запасява, а това води да натрупване на мастни депа, защото не знае кога отново ще му се наложи да „компенсира. Наред с това, когато намалим калорийния прием, тялото ни отслабва, мускулната маса и сила също, а това ни кара да се чувстваме отпаднали и неработоспособни, нарушеният тонус ни пречи да се движим, да сме активни и да спортуваме. Ето защо е необходимо да се храним рационално, а не да се впускаме в следването на драстични диети, които ни лишават от необходимите за нормалното функциониране на организма вещества.

СЛАБИТЕ ХОРА ПРИЕМАТ МАЗНИНИ

Всички знаем, че мазнините могат да са здравословни. Умереният прием на мазнини не само не би ни навредил, но би подпомогнал оптималната обмяна на веществата. Противно на мнението на привържениците на диетите с ниско съдържание на мазнини, е схващането, че липсата на мазнини води до натрупване на запаси от тях и това е естествена защитна реакция на тялото. Полезни за здравето са мазнините, съдържащи се в морските риби, ядките и зехтина.

СЛАБИТЕ ХОРА СЕ ХРАНЯТ С ПРОТЕИНИ

Протеините са основна съставна част от човешкия организъм. Благодарение на тях подрастващите се развиват и израстват, като наред с това осигуряват енергия за основните човешки функции. Протеините са необходими за натрупването но мускулна маса. Поради това те не бива да се изключват от менюто. Хората, които редовно и умерено приемат протеини са по-слаби и се отличават с по-стегната и спортна фигура.

СЛАБИТЕ ХОРА ОБИЧАТ ДА СЕ ДВИЖАТ

Колкото повече се движим, толкова повече нашето тяло е стегнато, координирано и пластично. Това, естествено не означава, че трябва да посветим половината от времето си в тренировки във фитнес залата. Всеки трябва да избере спорт, който харесва и който отговаря на неговия темперамент и позитивни усещания. Това може да са плуване, тенис, туризъм, народни или други танци, ходене пеша и т.н. Обездвижването в съвременния начин на живот е една от основните причини за ранните признаци на стареене и развитие на сърдечно-съдови заболявания, хипертония и диабет.

СЛАБИТЕ ХОРА СЕ ХРАНЯТ БАВНО

Веригите за бързо хранене отдавна отпаднаха от добрите класации на слабите хора, за които „slow food“ е новата религия. Колкото по-бавно се храним, толкова по-точни сигнали за засищане ще достигнат до мозъка ни. Когато отделяме специално време за хранене, ние избягваме възможността да погълнем ненужни количества храна или да се нахраним с такава, която дори не харесваме. Храненето „на крак“ или „в движение“ обикновено ни кара да поглъщаме големи количества храна, главно сандвичи, пици и други подобни, чиято хранителна стойност е ниска, за сметка на калориите в нея. След подобно похапване много скоро изпитваме отново „вълчи глад“.

СЛАБИТЕ ХОРА НА ПРЕКАЛЯВАТ С ТЕЛЕВИЗИЯТА

Като едно от най-достъпните средства за забавления, телевизорът присъства във всеки дом. В това няма нищо лошо, но колкото по-рядко го включваме, особено по време на хранене, толкова по-малко храна ще поглъщаме и толкова повече време ще ни остава за семейството, за игри, за забавления и за разходки. А една разходка след вечеря със сигурност ще ни направи освен по-щастливи и по-слаби, отколкото два часа семейно кино, гарнирано с пуканки и чипс.

СЛАБИТЕ ХОРА СИ ЛЯГАТ ПРЕДИ ПОЛУНОЩ

Достатъчното време за сън хармонизира тялото и дейността на всички органи и системи в него. От десетилетия учените са установили, че най-подходящото време, в което е добре да си легнем е преди полунощ, и по-точно между 22:00 и 23:00 часа. Разбира се има случаи, в които е оправдано да си легнем по-късно, но е доказано, че системното лягане след полунощ или в малките часове на нощта е причина за трупането на наднормено тегло. Причината е в това, че нарушеният ритъм на сън и почивка нарушава обмяната на веществената и пречи за правилното усвояване на хранителните вещества.

Първите седем

woman_body_k

 

FacebookTwitterGoogle+TumblrPinterestSvejo

5,888 преглеждания

Comments are closed.