Кампания „Бдителни родители“: Внимавай да не пропуснеш нещо!

FacebookTwitterGoogle+TumblrPinterestSvejo

bditelni

Институт за социални дейности и практики стартира кампанията „Бдителни родители” посветена на родителската отговорност и ангажираност по отношение на онлайн заплахите, които грозят децата.

Кампанията е информационна и се фокусира върху проблема със съблазняването на деца в Интернет.

Онлайн съблазняването е манипулация, която цели скланяне на детето към създаване на материали с еротичен характер, а понякога и поканването му на среща с цел сексуална злоупотреба.

Извършителите избират за свои жертви деца, нуждаещи се от внимание, положителна оценка, признаване на собствената им стойност. С течение на времето привидната подкрепа към детето се превръща  в механизъм за въвличане в опасни отношения с непредвидими последици.

Родителите могат да защитят децата си от онлайн съблазняването по няколко основни начини:

- намират време за разговор
- съумяват да забележат нуждите на децата
- стараят се да ги разбират
- наблюдават внимателно поведението на децата си
- знаят как да идентифицират тревожна промяна в него

Мотото на кампанията е: „Родителството е предизвикателство. Внимавай да не пропуснеш нещо“.

Кампанията цели да постави фокус върху проблема с онлайн съблазняването, да посочи важността му и да апелира за превенция, като основен фактор в овладяването му.

FacebookTwitterGoogle+TumblrPinterestSvejo

375 преглеждания

Comments are closed.