ИКЕА показва града от нов ъгъл с проекта “Балкон турист”

FacebookTwitterGoogle+TumblrPinterestSvejo

before_after_PavlovoИзненадваща кампания  на ИКЕА представя нетрадиционен начин за изкарване на свободното време с идеята “Балкон турист”, която предлага ново и различно изживяване за всички желаещи да видят града от друг ъгъл, като посетят предпочитан от тях софийски балкон с предварителна резервация на сайта http://balkonturist.com/.

Иновативната идея “Балкон турист” дава възможност на всички желаещи да сменят гледната точка и да станат „балкон туристи“ чрез възможността да се насладят на гледката и приятния дизайн на седем различни софийски балкона, преобразени от шведската компания специално за случая. „Балкон турист“ не е препратка към миналото, а иновативен подход в откриването на нови и интересни места в града и алтернатива на всички стандартни опции за прекарване на свободното време. Онлайн платформата дава възможност за ново градско пътешествие с резервация на напълно безплатно място за среща, парти или барбекю с приятели – частен балкон, превърнат в малък градски оазис.

before_after_solunskaСедемте локации от кампанията са подбрани внимателно, за да покажат, че независимо от размера и разположението на балкона, ИКЕА може да преобрази всяка градска тераса. Седемте балкона, отворени за “балкон туристи” до края на месеца са решени в различни теми: „Романтика на 6-ия етаж“ в кв. Хуподрума, балкон „Пикник“ в Павлово, балкон „Градина“ на бул. Симеоновско шосе, балкон „Chill out” на ул. „6-ти Септември“, балкон „BBQ” в кв. „Манастирски ливади“, балкон „Случайна среща“ на ул. „Солунска“ и балкон „Tet-a-tet” в кв.“Стрелбище“.

В продължение на един месец до 10-ти юли всеки може да бъде #balkonturist и да види и усети града по нов и различен начин, като резервира някой от тематичните балкони напълно безплатно и почерпи вдъхновение от приятна гледка, дизайн и обстановка. Така новата колекция на ИКЕА от градински мебели и аксесоари е представена там, където и е мястото – на случайно избрани балкони от различни жилища в София.

Резервавацията на избрания балкон става след лесна регистрация на интернет страницата на кампанията „Балкон турист“ http://balkonturist.com/, където има снимки, подробна информация и възможни часове за резервация на всеки от блаконите.

 

За ИКЕА

Нашата визия е да създаваме по-добро ежедневие за много хора и предлагаме стилно, функционално и достъпно обзавеждане на високо качество, създадено с грижи за хората и средата.

ИКЕА е най-голямата верига магазини за обзавеждане на дома. Компанията е основана в южната част на Швеция през 1943 г. от Ингвар Кампрад. Днес ИКЕА има 365 магазина в над 47 страни.

ИКЕА стъпи на българския пазар през 2011 г. с откриване на магазин в София. ИКЕА навлиза на българския пазар чрез договор за франчайз с компанията House Market S.A, която управлява пет магазина на ИКЕА в Гърция и един в Кипър.

 

 

FacebookTwitterGoogle+TumblrPinterestSvejo

4,412 преглеждания

Comments are closed.