Време е светът да бъде спасен… преди да е станало време за сън
Най-новата оригинална версия на анимационната комедийна поредица – „Реактивните момичета”, от Cartoon Network Studios, стартира у нас на 23 април от 09.10 ч.
Те отново са тук – Белушка, Бълбук и Бръшлян вече спасяват света в „Реактивните момичета” с напълно нова визия!
Телевизионният канал Cartoon Network е подготвил много изненади за българската си аудитория. Ексклузивно и само за тях, Cartoon Network пуска стикери, вдъхновени от „Реактивните момичета” за мобилното приложение Viber и то на кирилица. Представянето им ще бъде в дните преди премиерата на новия сезон като специален жест към българските фенове. Освен това, по улиците и в парковете на София се проведе невиждана екстремна изненада – жителите и гостите на столицата станаха свидетели на неочаквани реактивни моменти с трите героини, които препускаха из града с лонгбордове, а след себе си оставяха гръм и цветна пушилка. Специално за събитието беше заснет и екстремен видео клип, отново – подарък за българските фенове на предаването.
Сестринското трио супергерои Белушка, Бълбук и Бръшлян са познати на съгражданите си от Таунсвил като „Реактивните момичета”. Заедно, те защитават своя красив и многолюден метрополис не само от зли посегателства, но дори и само от кроежи за такива. Да се справяш едновременно с училищните домашни и безброй злодеи не е лека задача, но Реактивките с радост приемат това предизвикателство. Благодарение на супер-силите си и добрата екипна работа, и не без помощта и на професор Утоний и Кмета на Таунсвил, те показват на всички в града, че е напълно възможно да спасяваш света преди да е дошло време за сън.
Това е една от най-отдавнашните оригинални поредици на Cartoon Network. Първите серии на „Реактивните момичета” са създадени от Крейг Макракън, а премиерата им се състои през 1996 г. Предаването е носител на две награди Emmy®. Освен тях, в историята на всичките си 78 епизода досега, поредицата се е радвала на пет номинации и безброй отличия в областта на анимацията. През 2002 г., благодарение на съвместно сътрудничество с Warner Bros Pictures, на бял свят се появява и пълнометражен филм, вдъхновен от анимационната поредица.
Поредицата „Реактивните момичета” е продуцирана от Cartoon Network Studios. Ник Дженингс (“Време за приключения”, „Спондж Боб Квадратни Гащи”) е изпълнителен продуцент, а Боб Бойл (Wow! Wow! Wubbzy!) – копродуцент.
С постъпления от продажби на дребно в размер над 2,5 милиарда щатски долара от дебюта си до момента, „Реактивните момичета” е един от най-продаваните брандове на Cartoon Network за всички времена.
Новата поредица ще се радва на мащабна кампания за реализация на потребителски стоки, свързани с нея. Cartoon Network наскоро сключи споразумение с дизайнера Джеръми Скот и Moschino за глобално партньорство в областта на модата – The Powerpuff Girls x Jeremy Scott вече е част от колекцията пролет-лято 2016 на Moschino.
Световният гигант в производството на играчки – Spin Master – пуска в магазинната мрежа в САЩ пълна колекция продукти, вдъхновени от поредицата в ранната есен на 2016 г. Cartoon Network има сключени договори с още над 20 лицензионни партньори за създаването на цялостен асортимент продукти, в т.ч. играчки, облекла, печатни издания, аксесоари и много други, които ще бъдат вдъхновени от трите момиченца.
*** *** ***
За Cartoon Network EMEA
Cartoon Network е обичан от всички канал, фокусиран основно върху момчешката, но харесван и от момичешката аудитория заради своите комедийни и приключенски предавания. Програмата и съдържанието третират теми, които са близки до децата – хумор, приятелство, въображение, екшън и приключения. Cartoon Network е насочен към момчета и момичета на възраст 6 – 12 г. и чрез разнообразното си и световно успешно съдържание цели да ги предизвиква да бъдат самите себе си. В програмата на канала се открояват анимационни комедии като „Невероятният свят на Гъмбол“, „Време за приключения“, „Парк шоу“, „Кларънс“, „Стивън Вселенски“ и „Чичо дядко“, както и превърналите се в класика екшън поредици „Бен 10: Омнивърс“ и „Малки титани: В готовност!“
От старта си като пан-Европейски канал през 1993 г., до момента Cartoon Network е локализирал услугите си в Европа, Средния Изток и Африка, където „говори“ 18 езика и „влиза“ в повече от 131 милиона домове в над 70 държави. За още Cartoon Network изживявания са създадени отличени с награди уебсайт, игри, Онлайн видео по заявка (VOD), мобилни разработки и богата палитра лицензи и рекламни стоки. Марката Cartoon Network е собственост на Turner Broadcasting System International, Inc. – филиал на Turner Broadcasting System, Inc. (TBS) – една компания на Time Warner company.
5,165 преглеждания