Безплатен стоматологичен преглед за повече от 55 000 деца
В рамките на кампанията „Веселите зъбки” над 55 000 деца ще получат безплатен стоматологичен преглед.
Кампанията на dm България и Сдружението на българските зъболекари за устна хигиена на децата ще включи 126 детски градини в 24 града.
В рамките на кампанията за устна хигиена „Веселите зъбки“ 55 235 деца в цяла България ще получат талони за безплатен стоматологичен преглед. Инициативата се организира от dm България в партньорство със Сдружението на българските зъболекари. Прегледите ще се извършват в 380 кабинета в 24 града, в които най-голямата верига за дрогерийни стоки у нас има свои филиали. Целта на кампанията е да образова родители, педагози и деца за ползата от правилна устна хигиена още от най-ранна възраст, с появата на първото млечно зъбче.
Над 55 000 талона за безплатни прегледи
Кампанията „Веселите зъбки“ ще се проведе в 24 града, в които dm България има свои магазини. Тя ще обхване 25 235 деца в 126 детски градини. Всяко от тях ще получи подаръци от компанията – паста или четка за зъби, забавна чашка за жабурене на устата, книжка с весели истории, картинки, игри и съвети за устната хигиена. Във всяка книжка ще има по 9 специални талона – 8 за отстъпка от 20% при покупка на продукти от категория „Устна хигиена“ и един талон за безплатен стоматологичен преглед в кабинетите на Сдружението на българските зъболекари.
Допълнително в магазините на dm България ще бъдат раздадени още 30 000 броя талони. От тях ще могат да се възползват клиентите, закупили детски или бебешки стоки. Талоните ще могат да се използват от 01 октомври до 31 декември 2016 г.
Безплатни прегледи в 24 града
Като партньор на кампанията Сдружението на българските зъболекари предоставя безплатен стоматологичен преглед на притежателите на талони от инициативата „Веселите зъбки“. Те ще се извършват в 380 кабинета в 24 града, в които dm България има свои магазини.
Образователен театър
Тъй като децата учат най-добре докато се забавляват, в 10 детски градини ще има образователни представления, в които ще участват зъболекари. Те ще разкажат за основните правила за миене на зъбите, как се поддържа добра устна хигиена и какво децата трябва да правят, за да имат здрави и бели зъби. Ще има и игри с аниматор, в които децата ще упражняват наученото. Представленията ще се проведат от 17 до 28 октомври в детски градини в градовете Ловеч, Монтана, Благоевград, Сандански, Сливен, Враца, Плевен, Добрич, Шумен и Хасково.
Подкрепа за деца от семейства в затруднено положение
През платформата TimeHeroes dm България ще подпомогне социална инициатива на сдружение „Василица“, гр. Варна. Нейната цел е да се изградят основни навици за грижа за личната хигиена на деца от крайно бедни семейства. dm България ще се включи в кампанията като дари 500 четки за зъби и 500 пасти за зъби.
Във връзка със старта на кампанията „Веселите зъбки“ на dm България, Евелина Великова, прокурист на компанията заяви: „Чрез тази инициатива ние искаме да покажем по развлекателен начин основните стъпки за правилна устна хигиена при децата от най-ранна възраст. Уверени сме, че така ще допринесем за изграждането на здравословни навици не само сред най-малки, но и сред техните родители. За нас това е важна част от философията на dm да поставя в центъра на своята дейност човека – като клиент, служител или партньор. Искам да благодаря на Сдружението на българските зъболекари и на нашите партньори, които за пореден път подкрепиха кампанията „Веселите зъбки“.
***
За dm drogeriemarkt и dm България
dm drogeriemarkt принадлежи към най-големите вериги дрогерии в Централна и Източна Европа. Първият магазин е отворен през 1973 г. в Карлсруе, Германия, а първият филиал в Австрия – през 1976 г. в град Линц. Централата на групата се намира в Залцбург, Австрия. Днес dm е представен в 12 страни в Европа.
dm България се присъединява към групата на 29 януари 2009 г. с първия си магазин в град Видин. Към днешна дата филиалната мрежа се състои от 64 магазина в 24 града в страната, а служителите на компанията са над 500. Асортиментът на dm обхваща над 14 000 артикула – изключително голям брой козметични продукти, парфюмерия, стоки за дома, храна за домашни любимци, бебешки продукти и много други. Многообразният асортимент е допълнен и от 23 собствени марки на dm, като най-популярни между тях са: Balea, babylove, alverde, DONTODENT, Denkmit, Profissimo и dmBio.
Целта на dm е да изгражда компания, отговаряща на потребностите на клиента, да е надежден и коректен партньор, да предлага на служителите си възможности за развитие. Затова dm поставя човека в центъра на своята дейност – като клиент, служител или партньор. „Тук съм човек, тук пазарувам“.
5,055 преглеждания