Веселите зъбки
За трета поредна година dm България, заедно с подкрепата на Сдружението на българските зъболекари, организира социалната кампания „Веселите зъбки“, която ще запознае широката общественост, и в частност – педагозите, родителите и децата между 6 и 8 годишна възраст – с правилната устна хигиена при децата, особено след смяната на млечните зъби с постоянни.
През изминалите две години dm България достигна до над 30 000 деца от 3 до 6 години в детските градини със съвети от специалисти за правилна устна хигиена. Тази година стремежът на компанията е да разшири инициативата като се обърне към по-големите деца, а именно между 6 и 8 годишна възраст, които сменят млечните си зъби с постоянни. За целта dm ще подари на над 19 500 ученика от предучилищна група, първи и втори клас в 22 града в България занимателни книжки със съвети за правилна устна хигиена както и продукти към тях.
Допълнително в 10 избрани училища ще бъдат проведени образователни лекции, на които специалисти-зъболекари ще разкажат какво е важно да се спазва, за да бъдат зъбите на децата здрави.
За да бъдат включени самите деца по-активно в инициативата, dm организира два конкурса. Първият е за училищен проект на тема „Какво да правим, за да запазим зъбките си здрави“, при който всеки клас (или част от него) ще има за задача да представи колаж, рисунка, проект или филмче на гореописаната тема и може да спечели коледна украса за класната стая.
Вторият конкурс е индивидуален и при него всеки ученик на възраст между 6 и 12 години ще може да напише кратък разказ или комикс на тема „Весели случки с Фели и Зъбчо“, с който може да спечели билети за цялото семейство за детската Евровизия 2015.
3,771 преглеждания