130 класа от цялата страна подкрепиха борбата с кибертормоза, като се включиха в състезанието „Имаш силата – бъди приятел“
Победители са учениците от 6 „А“ клас на ОУ “Васил Петлешков” в Пловдив
В състезанието „Имаш силата – бъди приятел“ за дизайн на най-интересна и атрактивна щампа за тениска, вдъхновена от приятелството, се включиха 130 класа от училища в цялата страна. На първо място беше класиран 6-ти „А“ клас от ОУ „Васил Петлешков“ в гр. Пловдив с преподавател Ивайла Димитрова. Инициативата е на любимия детски телевизионен канал Cartoon Network. Тя стартира на 20 септември и приключи на 19 октомври, когато специално жури избра победителите.
Кампанията „Имаш силата – бъди приятел“ показва на децата и тийнейджърите как да общуват помежду си без агресия, как да бъдат добри едни с други, което ще ги направи и много по-успешни личности и хора. Именно затова в кампанията се включи и известният български влогър Стан – Станислав Койчев (inStanT), който сподели специален влог, посветен на приятелството.
Състезанието се проведе между класове, съставени от деца на възраст между 5 и 15 години. Те изпращаха своите дизайни при партньорите от Първите седем. То има за цел да подкрепи инициативата, която разпознава съвременните проблеми, свързани с кибертормоза и дава на децата и родителите необходимите инструменти за справянето с тях.
Класът, който е отличен на първо място в състезанието, ще получи видео проектор за своята класна стая, тениски с печелившия дизайн и среща с обичаните влогъри Стан и Стефи. А всяко едно дете от трите класа – победители ще получи и подаръци с любимите си анимационни герои.
Класиран на второ място е дизайнът на 6-ти „А“ клас от Национално училище по изкуствата „Проф. Веселин Стоянов“ в гр. Русе с преподавател Теменуга Златева,
а на трето са 6-ти „В“ клас от СУ „Христо Ботев“ в гр. Кубрат с преподавател Цветомира Стефанова.
Специалната извънредна награда пък ще получат 2-ри „Б“ клас от ОУ „Васил Левски“ в гр. Пловдив с преподавател Калинка Русалова.
Кампанията се провежда за четвърта поредна година в България. Партньори на инициативата са Център за безопасен интернет, Първите седем, Българско национално радио, Асоциация „Родители“, VIVACOM и влогърът inStanT.
Cartoon Network EMEA
Cartoon Network е обичан от всички канал, фокусиран основно върху момчешката, но харесван и от момичешката аудитория заради своите комедийни и приключенски предавания. Програмата и съдържанието третират теми, които са близки до децата – хумор, приятелство, въображение, екшън и приключения. Cartoon Network е насочен към момчета и момичета на възраст 6–-12 г. и чрез разнообразното си и световно успешно съдържание цели да ги предизвиква да бъдат самите себе си. В програмата на канала се открояват анимационни комедии като „Невероятният свят на Гъмбол“, „Време за приключения“, „Парк шоу“, „Кларънс“, „Стивън Вселенски“, „Чичо дядко“, както и превърналите се в класика екшън поредици „Бен 10: Омнивърс“ и „Малки титани: В готовност!“
От старта си като паневропейски канал през 1993 г. до момента Cartoon Network е локализирал услугите си в Европа, Средния Изток и Африка, където „говори“ 19 езика и „влиза“ в повече от 142 милиона домове в над 70 държави. Cartoon Network предлага забавление и чрез своя отличаван с награди уебсайт, както и чрез игри, видео при поискване, мобилни приложения и огромно разнообразие от лицензи и рекламни артикули. Cartoon Network е марка, собственост на Turner – една компания на Warner Media.
23,201 преглеждания