Живей InSync, бъди в синхрон със себе си

FacebookTwitterGoogle+TumblrPinterestSvejo

Activia_InSync_Photo 1

Да живееш InSync със себе си означава да бъдеш автентичен и да комуникираш еднакво добре със своето тяло, съзнание и душа. Връзката ни със самите себе си и с околния свят е ключова, за да бъдем здрави, да се чувстваме пълноценни и да се развиваме позитивно.“

Това каза Мадлен Алгафари на среща с други вдъхновяващи жени, които се събраха в уютната обстановка на литературен клуб „Перото“, за да говорят за потенциала, който се крие във всяка жена. Дискусията се води от актрисата Силвия Лулчева, която сподели своя личен опит и фасти за професионалното си израстване, а телевизионната водеща и фитнес инструктор Лили Стефанова запозна присъстващите с това, колко е важно да бъдеш последователен и в хармония със себе си, за да постигнеш своите цели. „Малките стъпки и постоянството ни водят до далечните ни цели“, сподели тя.

„Живей InSync“ е призивът на Активиа към българската жена в най-новата й кампания. Основният фокус е развитието на дамите в личен и професионален план и най-вче постигането на вътрешна хармония. „Активиа“ е с нов, елегантен дизайн и се посвещава на каузата да покаже възможностите на всяка жена в процеса на осъществяване на нейните цели и мечти.

Световното проучване на „Активиа“, проведено от Google и GlobalWebIndex сред близо 15 000 анкетирани на възраст от 25 до 55 години, показва, че ефектът, който т. нар. вътрешна самокритика може да има върху всяка жена, когато не е управляванa градивно, се вижда ясно в разликата между това тя да разгръща потенциала си или да се отдръпва от възможностите, които я заобикалят. „Вътрешната самокритика“ е съществена част от живота на всяка жена и би могла да играе конструктивна роля, като я предизвиква към позитивна промяна.

Силвия Лулчева

За „Данон България“

„Данон България“, клон на Danone Group, е лидер на българския пазар на свежи млечни продукти. Мисията на „Данон“ е чрез своите продукти да осигури здраве на възможно най-голям брой хора в целия свят.

За „Активиа“

С присъствие в над 70 държави на всички 5 континента, „Активиа“ е най-известната марка свежи млечни продукти, предлагана от Danone Dairy от 1987 г. Тя съдържа уникална комбинация от бактерии, подбрани от експертите на „Данон“, включително Бифидус актирегуларис. Предимството на млечните продукти на „Активиа“ е резултат на повече от 20 години проучвания и опити. 

FacebookTwitterGoogle+TumblrPinterestSvejo

2,195 преглеждания

Comments are closed.