Вълнуваща новина за децата от Cartoon Network – излиза лего „Реактивните момичета“
Cartoon Network пуска серия нови продукти по случай 20-тата годишнина на „Реактивните момичета“ и успеха на „Бен 10“.
През 2018 година Cartoon Network ще предложи широка гама от нови продукти около успешни франчайзи и хит сериали, които празнуват важни събития през годината. Новите партньори ще бъдат представяни постепенно, отбелязвайки предстоящата 20-годишнина на „Реактивните момичета“ – най-успешния франчайз на компанията, както и успеха на водещата марка за момчета „Бен 10“. Новината идва от Северноамериканския Международен фестивал на играчките – ежегодно събитие, което се провежда в Ню Йорк, където асортиментът от продукти ще бъде представен от партньорите.
„Реактивните момичета“ ще отпразнуват 20-годишнината си през 2018 г. с глобално разпространение на нови епизоди и продукти, които ще продължат и през 2019 г. Новите партньори за „Реактивните момичета“ ще включат The LEGO® Group.
Cartoon Network представи и нова версия на любимия анимационен сериал „Бен 10“ в САЩ през 2017 г., съсредоточена върху 10-годишния Бен Тенисън. Още от дебюта си сериалът донесе едни от най-високите рейтинги, а поредицата играчки от Playmates Toys беше постоянно в челната тройка на екшън фигурите за момчета през 2017. Новите Omni-Enhanced™ извънземни дебютират в сезон 2, който започна и у нас в понеделник, 19 февруари. Новите лицензирани партньори за Бен 10 включват Playmates Toys, Rubies и Toy Factory.
„Партнирахме си с най-добрите, за да отбележим успехите на любими филмчета на Cartoon Network. Всеки от продуктите представя духа и вълнението, който нашите фенове споделят, докато се наслаждават на произведенията ни“, каза Пийт Йодър, вицепрезидент на Cartoon Network Enterprises за Северна Америка.
Cartoon Network ще разшири и лицензионните програми около популярните марки „Ние, мечоците“, „Време за приключения“ и „Стивън Вселенски“. Новите партньори при тях ще включват Monogram Direct, Tastemakers, LLC и Kidrobot.
Новите партньорства ще дадат шанс за по-голямо разнообразие и достъпност на продуктите. Те ще навлезнат и в България през 2018.
2,190 преглеждания