Сладки моменти с ИКЕА каталог 2016

FacebookTwitterGoogle+TumblrPinterestSvejo

New-catalogue IKEA2016

Новият каталог на ИКЕА за 2016 година е посветен на живота във и около кухнята. Той е изпълнен с нови и неустоими продуктови предложения, които ще вдъхновят всяка домакиня за смели и находчиви решения в обзавеждането на всяко пространство в дома.

Наред с всички любими моменти, които прекарваме у дома, тази година ИКЕА поставя акцент върху живота във и около кухнята – пространството, където се случват тайнства и кулинарни чудеса, където е сърцето на всеки дом и около което всеки член от семейството се чувства обгърнат от уют и топлина.

Кухнята, някога традиционното място за готвене, днес се превръща в пространство, където се осъществяват голяма част от домашните дейности. Тук семейството и приятелите се забавляват, тук децата обсъждат училищните проекти, тук хобитата оживяват и именно тук се събираме, за да отбележим значимите моменти в живота.

Както винаги, каталогът е създаден, за да предаде на своите читатели познанията на ИКЕА за обзавеждане на дома. Той съдържа безценни съвети как малките идеи могат да улеснят до голяма степен ежедневието ни.

“Животът у дома е от голямо значение за нас в ИКЕА. Посвещаваме се на малките мигове, за да покажем как да превърнете времето, прекарано в кухнята, в незабравимо преживяване с близките хора. Новият каталог ИКЕА е фокусиран върху всичко свързано с кухнята – от зелената градинка с билки на балкона, през готвенето и поднасянето на трапезата, до съхранението на храната за по-дълго време.“ – коментира Йоана Цонева, маркетинг мениджър на ИКЕА България.

Тази есен ИКЕА България е още по-близо до българските потребители и отбелязва стабилен ръст с нови 10% ръст на продажбите в сравнение с предходната каталожна година, с 27% увеличение на посетителите и 13% на клиентите. Тези резултати отразяват цялостното представяне на компанията на българския пазар, в това число магазин ИКЕА, онлайн магазин и Център за поръчки Варна. Компанията регистрира в трите канала за продажба общо 2,2 милиона посетители и 747 хиляди клиента. Общият оборот е на стойност 78,3 милиона лева.

През 2015 г., ИКЕА България се фокусира върху изграждането на нови канали за продажба със старта онлайн магазин през м. април, а първият Център за поръчки отвори врати във Варна на 23 юли.

„Ние успяхме да постигнем целта си да улесним достъпа на още повече хора до продуктите за обзавеждане на дома на ИКЕА. През 2015 г. създадохме два нови канала за продажба – реализирахме 9 000 поръчки чрез онлайн магазина и посрещнахме 67 000 клиента в Центъра за поръчки във Варна. Следващата година ще се фокусираме върху отчитане на резултати от направените инвестиции и планиране на следващите ни стъпки за растеж на българския пазар,“ – каза Тео Муратидис, управител на ИКЕА България.

Новият ИКЕА каталог се простира върху 324 страници и е отпечатан в 219 000 000 копия, които са сертифицирани от Forest Stewardship Council. Преведен е на 34 езика и се разпространява в 49 страни. За първи път ИКЕА каталогът ще бъде наличен в Мароко и Южна Корея.

Печатната версия има и своето дигитално продължение. Приложението IKEA Catalogue „съживява“ всички вдъхновения. Чрез опцията добавена реалност (augmented reality) можете да видите как 400 продукта ще изглеждат в дома ви и дори да направите виртуална разходка из две обзаведени стаи чрез опцията „Разходка в стаята“ (“Walk in the room”). Апликацията съдържа и 50 видеа, галерии със снимки и 360о изгледи.

Ексклузивното видео с „тайни от кухнята“ и моменти от създаването на ИКЕА каталог 2016 можете да видите тук.

Новият ИКЕА каталог може да бъде разгледан онлайн тук.

IKEA_01

*За ИКЕА

ИКЕА е най-голямата верига магазини за обзавеждане на дома. Компанията е основана в южната част на Швеция през 1943 г. от Ингвар Кампрад. Днес ИКЕА има 373 магазина в над 47 страни.

ИКЕА стъпи на българския пазар през 2011 г. с откриване на магазин в София. ИКЕА навлиза на българския пазар чрез договор за франчайз с компанията House Market S.A, която управлява пет магазина на ИКЕА в Гърция и един в Кипър.

На снимката – Тео Муратидис, управител на ИКЕА България и Йоана Цонева, маркетинг мениджър.

 

FacebookTwitterGoogle+TumblrPinterestSvejo

2,538 преглеждания

Comments are closed.