Родители, заключете оръжията си!
Американската независима компания Evolve създаде брилянтна рекламна кампания, използвайки хумористични изразни средства, за да обърне внимание на обществото към не толкова забавната истина за безопасността на децата, дори когато те се забавляват у дома.
В кампанията са използвани фотографии на деца, които си играят с различни вещи и атрибути, които често родителите си мислят, че надлежно са прибрали – става дума за презервативи, дамски превръзки, тампони, вибратори и еротично бельо. Използвайки ги като изразни средства в кампанията си, създателите приканват към безопасност и сигурност, пазейки далеч от детските очи и ръце опасните и смъртоносни играчки на възрастните. Идеята е, че щом децата могат свободно да намерят родителските принадлежности с интимен характер, нищо не би им попречило да открият и оръжието на баща си, ако в дома има такова.
Апелът, който отправя кампанията е, че принадлежностите на възрастните не са безопасни за децата и че е добре те да бъдат държани под ключ. Защото децата са изобретателни нещотърсачи и винаги намират начин да открият „родителските съкровища“, дори онези, които възрастните си мислят, че надлежно са скрили.
А намерят ли ги, децата няма да се поколебаят да ги използват в игрите си.
Макар и в шеговита форма, кампанията засяга един силно наболял проблем, особено в САЩ, където случайният достъп на деца до оръжие често има трагични последици. Авторите алармират, че домашните забавления могат лесно да се превърнат в смъртоносна игра с необратими последствия.
Рекламната кампания е създадена от творческа агенция McCann, а ненатрапчивото чувство за хумор задейства червена алармираща светлина, която да обърне вниманието на всеки родител към по-отговорно отношение към опасните вещи в един дом.
Още информация: takeonthecode.com
Снимки от: www.boredpanda.com
1,301 преглеждания