Разговори за родителството с LIDL и Lupilu
Lidl стартира ново видео на продуктовата линия за бебета и малки деца Lupilu, с което, чрез по-различен поглед и леко преувеличени ситуации, цели да привлече вниманието на родителите, за да ги накара да погледнат на трудностите с усмивка и да продължат напред с много любов към децата си.
Идеята на компанията е да провокира разговор по темата за родителството и предизвикателствата, с които всеки млад родител се сблъсква. С много хумор и леко намигване, веригата се обръща към родителите да споделят своя опит и своите съвети за излизане от трудните ситуации, които са срещали. По този начин Lidl отправя призив към всички родители да се включат и да разкажат своите истории на Facebook страницата на компанията. Веригата от своя страна ще се погрижи да събере и да предаде нататък най-добрите от тях, за да има повече по-успешни и смели родители в България.
Специално в подкрепа на младите семейства с деца, в началото на 2018 г. Лидл България стартира новата си продуктова линия Lupilu, която предоставя широк набор от продукти за бебета и малки деца. Всички продукти са с високо качество и създадени с грижа за детето. Към момента Lupilu предлага над 40 артикула от различни продуктови групи – сертифицирани бебешки био храни, пелени, дерматологично тествани от института Dermatest Германия, продукти за хигиена на бебето и перилни препарати, които са постоянно в асортимента на веригата.
Всички продукти от линията Lupilu са препоръчани от Българската педиатрична асоциация. С развитието на своята продуктова линия Lupilu, Лидл България си поставя за цел да предоставя не само качествени продукти на разумна цена, но и да осигурява добавена стойност и подкрепа на младите семейства в грижата за техните деца. В тази връзка, съвместно с Българската педиатрична асоциация, бе издаден и наръчник, който помага на родителите лесно и бързо да проследят двигателното, игровото и езиковото развитие на детето през първата година от живота му.
1,428 преглеждания