Пътят към успеха е по-лесен с “Аз мога!”
„Аз мога” е пътят към успеха. При това един приятен и забавен път.
Защото успехът не е еднократно събитие. Той е начинът за достигане на всяка следваща цел, крачка по крачка, стъпка след стъпка, на малки части. И докато събираш частите от цялата картина, ти се научаваш да успяваш. Първо в едно (в една картинка), после в друга, накрая в голямата цел. Научаваш се на търпение и постоянство в постигане на целите, научаваш се, че всичко се случва според собствените ти заслуги. Така успехът става начин на живот. Така е с „Аз мога”.
Успей в учението, успей в спорта, успей в усвояването на чужди езици и въобще в усвояването на всичко, което поискаш. И коя е най-голямата радост за един родител, ако не да види децата си успели?!
Всеки има моменти на униние и пад. Точно тогава „Аз мога” ще ви помогне в работата с детето, така че то бързо и под форма на игра да преодолее този момент.
Всеки има нужда понякога да бъде окуражаван в това, което прави или в това, което се опитва да усвои. И отново на помощ идва системата „Аз мога”. Детето ще има стимул да продължи и ще положи още малко усилие, първо за да получи стикер, после за да събере картинка, накрая вече повярвало в способностите си и виждайки прогреса си, то ще има криле за много по-важните и големи свои постижения.
Затова системата „Аз мога” не е просто една детска игра, нито е просто един красив „бележник” за оценяване, тя е начинът да научите детето да вярва в себе си, да постига целите и успехите си и те да са начинът му на живот!
Мнения от учители, които използват системата:
Аз открих системата „Аз мога“ като стимулиращо средство при развиване на критичност, самокритичност, увереност и отговорност. Ангажиментът на учителя в паралелката е минимален – да определи правилата за получаване на лепенка и да я дава когато ученикът е усвоявоил определената част от материала. Стремежът на всеки е да събере пълен набор от стикери за получаването на
изображението по предмета до края на учебния срок.
Елена Христозова, учител
ЧСУ „Дружба”, Пловдив
В педагогическата си практика често съм се питала как да стимулирам децата, да търсят информация по даден въпрос извън учебното съдържание и как да не се смущават при представянето й на съучениците им. Смятам, че писането на оценка не е достатъчно…
Нина Търева, учител
ОУ „Алеко Константинов”, Пловдив
Въпреки, че децата които тренирам са повече от преди, по-лесни занимания не съм имала до сега. Вярвам, че и за тях е приятно. Определено се усещат по-мотивирани, а и резултатите не закъсняват.
Магдалена Стоянова, треньор по плуване
Спортен комплекс ВСИ СПОРТ
Радвам се, че ползвам мотивационната система “Аз мога”. Децата се стараят повече, намериха още един стимул, а на мен като треньор ми е в помощ.
Михаел Ангелов, треньор по футбол
Футболна академия “Супер стар”
3,127 преглеждания