На поход срещу рака на гърдата с любими български звезди
За 15-а поредна година кампанията „От любов към живота – Avon срещу рака на гърдата“ отправя покана към всички за подкрепа в битката с най-коварната женска болест. Всеки може да прегърне кампанията, като се присъедини към Похода срещу рака на гърдата на 4-ти юни в София. Посланици на благотворителната кауза станаха трима от най-обичаните български артисти – Орлин Павлов, Асен Блатечки и Калин Вельов, които заедно със смелите сървайвъри от фондация „Една от 8“ ще очакват участниците в похода на Голямата поляна в Южния парк точно в 11ч.
През 2016 г. кампанията залага на най-милия и емоционален жест – прегръдката, а всички инициативи ще протекат под мотото „Прегърни ме! От любов към живота!“. Думата прегръдка символизира грижата ни за жените, борещи се с рака на гърдата – близо 46 000 жени в България. За да покажат, че всяка жена има нужда от прегръдка, а всяка осма има още по-силна нужда от нея, защото се бори с рака на гърдата, тримата звездни посланици се включиха в експеримента на Avon „Прегърни ме“. Те излязоха по софийските улици и се опитаха да прегърнат колкото се може повече жени, за да засвидетелстват своята подкрепа и да върнат самочувствието на жените в битката им с рака на гърдата.
В рамките на кампанията „Прегърни ме! От любов към живота“ предстоят още онлайн и офлайн инициативи, като най-емоционалната кулминация на всички тях ще бъде Похода на 4-ти юни в София. За 15-a поредна година в кампанията рамо до рамо ще застанат артисти, певци, партньори на благотворителната инициатива, за да извървят пътя от Южния парк до Националния дворец на културата и така да демонстрират съпричастност към проблема. За прекрасното настроение на всички присъстващи ще се погрижат много обичани български артисти, които ще излязат на сцена заедно с дамите от Фондация „Една от 8“.
Основен акцент на кампанията „От любов към живота“ през 2016 година е осигуряването на помощ и подкрепа за жени с рак на гърдата. Това става възможно благодарение на продажбата на благотворителни продукти от розовата серия на Avon, към която наскоро се присъедини и елегантния шал, създаден специално за българския пазар. 100% от печалбата на всеки продаден артикул се заделя за благородната кауза. Всеки, закупил благотворителен продукт, подкрепя програмата на Avon и Фондация „Една от 8“ – „Бъди до мен“, която през 2016 г. продължава да набира средства за психологически и юридически консултации и групи по взаимопомощ за жени с рак на гърдата, техните семейства и приятели, за практическа подкрепа и профилактични прегледи.
Вече 15 години козметичната компания набира средства в подкрепа на каузата, която над 700 000 души вече са прегърнали с поръчка на продукт от розовата серия. С тяхна помощ кампанията е дарила в България близо 1 500 000 лв., с които са осигурени 30 000 безплатни профилактични и диагностични прегледи за рак на гърдата в цялата страна и е дарена ехографска и мамографска апаратура на 8 града у нас. През 2015 г. кампанията набра 100 000 лв. за общата програма на Avon и Фондация „Една от 8“ – „Бъди до мен“, с които предстои да бъдат финансирани инициативи в помощ на жени с рак на гърдата, техните семейства и приятели.
Поръчайте своя благотворителен продукт от предлаганото целогодишно разнообразно портфолио на своя Представител или на avon.bg и помогнете за борбата с най-коварната женска болест! Сложете красивия пролетен шал „От любов към живота“ и елате на Поход на 4-ти юни! Нека заедно да прегърнем повече жени и да вдъхнем кураж на своите майки, сестри и приятелки!
За Avon
Avon е компанията, която вече 130 години застава зад красотата, иновациите, оптимизма и преди всичко – в подкрепа на всяка жена. Продуктовата линия на компанията включва добре познатите козметични серии AvonColor, ANEW, Skin-So-Soft, Advance Techniques и други. Avon предлага продуктите си чрез над 6 милиона активни независими Представители, които оперират в около 70 държави по целия свят. Повече за Avon и продуктите може да научите на www.avon.bg, както и на Facebook страницата на компанията – https://www.facebook.com/AVONbulgaria.
За кампанията на Avon срещу рака на гърдата в България:
Благодарение на последователните усилия на Аvon информираността по темата и достъпната ранна диагностика на рака на гърдата непрестанно нарастват. За 14 години в рамките на кампанията „От любов към живота” са дарени близо 1 500 000 лв., осъществени са над 30 000 безплатни профилактични и диагностични прегледи на жени в цялата страна, закупена е апаратура за превенция на рака на гърдата, сред която мобилен мамограф и ехограф, както и ехографска апаратура за 7 болници в страната. Броят на заболелите у нас е над 46 000, а всяка година регистърът бива допълнен с близо 3800 нови случая. Усилията на кампанията до този момент са насочени предимно в посока профилактика на българката, защото ракът на гърдата е 100 % лечим, ако бъде открит навреме.
4,885 преглеждания