Многообразието е вкусно
Кампанията „Многообразието е вкусно“ стартира на 28 май 2015г.
Основна цел на кампанията е да се противопостави на дискриминацията и ксенофобията по иновативен и позитивен начин. Организатор e Сдружение „Мулти култи колектив”.
Екипът на организацията записва личните истории на 30 мигранти и бежанци, както и по няколко автентични рецепти от тяхната страна на произход, заснемайки готовите ястия. Материалите се публикуват в подсайта на кампанията(multikulti.bg/tasty), в над 10 партньорски медии.
Някои от героите в кампанията участват в специално промоционално видео.
„Мулти култи колектив” организира игра с кулинарни награди (автентични продукти от целия свят), която насърчава хората да приготвят чуждестранни ястия у дома и да пратят снимка, като най-хубавите снимки ще бъдат публикувани на сайта, в партньорски медии и ще участват в специална изложба през есента в София.
Читателите могат да изпратят снимки на приготвени от тях ястия до 31 август на info@multikulti.bg
Посланието на кампанията – „Многообразието е вкусно” – отразява идеята, че за приемането на чужденците от българската общественост има нужда от широк разговор за ползите, които те носят на страната ни, който, в конкретния случай, минава през храната.
За „ Мулти култи колектив ”
„Мулти култи колектив” е социално-културна неправителствена организация, която от 2010 г. работи за интеграцията и постигането на равноправие на гражданите на Европейския съюз и на трети страни и бежанци в България. Някои от най-популярните й проекти са Мулти култи карта на София и Мулти култи китчън.
За повече информация: multikulti.bg
Публикацията е подготвена с материали на Сдружение:
1,468 преглеждания