Майстор-готвачи подкрепят семействата от SOS детските селища
Партньорството на SOS Детски селища България и Нестле България продължава и през 2015 година, а кампанията „Топла супа всеки ден“ разширява обхвата си.
Инициативата на бульоните MAGGI „Топла супа всеки ден“, която стартира през 2014 г. в подкрепа на семействата от SOS Детски селища, продължава и през 2015 г. Тя ще обедини и редица български знаменитости, утвърдени шеф-готвачи и служители на Нестле България. Тази година звездите отново ще гостуват на приемните семейства от SOS Детски селища България. Освен кулинарния опит и емоциите, които им носи хубавата храна, приготвена с най-близките, родните знаменитости ще дадат своите съвети и насоки за балансираното хранене и готвене, ще подарят на семействата малки зеленчукови градини, за които децата и техните родители да се грижат,ще споделят един от най-вълнуващите за всяко семейство моменти – подреждането на новия дом и заедно ще кажат ДА на щастливото детство.
Бульоните MAGGI ще осигури на SOS Детски селища в България обзавеждане за кухните в новите апартаменти на SOS приемните семейства от с. Дрен. Представители на Нестле България ще споделят опита и знанието си за балансираното хранене . В инициативата ще се включат и най-добрите шеф-готвачи в България: Андре Токев, готвил за Бил Клинтън, Франц Бекенбауер, Борис Бекер, групата „Оейзис”, Вал Килмър; собственикът и главен готвач на ресторант „Шефс“ и носител на наградата за дебют в конкурса „Ресторант на годината“ – Виктор Ангелов; ярката фигура в българското готварство Андрей Стоилов; познатият от предаването Lord Of The Chefs Ивайло Петков; пионерът в приготвянето на изискани френски специалитети Димо Димов; шеф-готвачът за президенти и световни политически лидери Жоро Иванов; младата надежда на виртуозната кулинария Петър Петров; майсторът на интернационалната кухня Димитър Клаклов и др. Обичаните от мнозина дами, за които готвенето се превръща от хоби в ежедневие – Йоланта Делибозова-Йоли и Сандра Алексиева, актрисите Лара Береану, Елена Петрова, както и шампионката ни по художествена гимнастика Симона Пейчева, също ще гостуват на семействата и ще прекарат някои незабравими моменти с децата от SOS приемните семейства.
Кампанията под мотото „Топла супа всеки ден“ стартира тази събота, 16 май 2015 г. в Трявна, където знаменитостите ще посадят зеленчукова градинка за всяка къща, за която децата ще се грижат през годината. Малчуганите ще се включат активно в аранжирането на градинката и ще научат интересна и полезна информация за растенията, зеленчуците и билките, които впоследствие техните родители ще използват в приготвянето на здравословни ястия. С помощта на своите гости приемните семейства ще приготвят любимите си рецепти, а експертите в кулинарията ще споделят с тях интересни и забавни истории, свързани с подвизите им в кухнята, полезни съвети как да се научат сами да обогатят менюто си, така че да осигурят баланс на семейната трапеза.
Кампанията ще продължи и през следващите месеци, когато предстои преместването на SOS приемните семейства от Дрен в новите им апартаменти. Заедно с известните личности те ще подредят кухните в новите си домове и ще се подготвят за щастливите моменти, когато всички са заедно у дома.
ПОВЕЧЕ ЗА SOS ДЕТСКИ СЕЛИЩА БЪЛГАРИЯ:
В продължение на четвърт век SOS Детски селища България осигурява семейство и здравословна среда за развитието и израстването на лишени от родителска грижа деца и такива, които са в риск да загубят закрилата на своите родители. Чрез своите интегрирани програми „SOS Детско селище“ в двете локации София-Радомир-Дрен и В.Търново-Габрово-Трявна Организацията предлага семеен тип грижа и подкрепа на семейството.
С програмата „Подкрепа на семейството“ се предоставя услугата „Център за обществена подкрепа“ в София, Радомир, Велико Търново и Габрово, където се осигуряват месечно пакет от социални услуги за 380 деца и 190 семейства, грижещи се за тях.
Децата, лишени от родителска грижа, се радват на любовта и закрилата на SOS приемните семейства в двете детски селища в град Трявна и село Дрен. Понастоящем дейността на Организацията включва и четири SOS младежки домове в София и Велико Търново и Малък Семеен Дом „Надежда“ във Велико Търново, които функционират като центрове за настаняване от семеен тип. От началото на март 2015 г. Сдружението предоставя социалната услуга и в гр. Габрово. SOS Детски селища България оказва помощ и на младежите при напускането на семейния тип грижа след навършване на пълнолетие и завършване на средно образование чрез програмата „Начало на самостоятелен живот“, благодарение на която те продължават обучението си във ВУЗ до завършване на висше образование и започване на работа.
Целият спектър от дейности и услуги на SOS Детски селища България показва активния ангажимент на организацията към децата като най-ценния капитал на едно общество. За 25 години Сдружението е помогнало на повече от 450 деца да получат семейна грижа и подкрепа, както е съдействало и на над 200 младежи за получаване на образование и намиране на работа. Чрез програмите за подкрепа на семейството до момента са били подкрепени над 4 500 деца в семействата си.
Добрите резултати на децата, отгледани в тази среда недвусмислено показват посоката за развитие в бъдеще на грижата за децата, а именно – в семеен тип среда.
***
ПОВЕЧЕ за бульоните MAGGI:
MAGGI е кулинарен помощник на домакините по света от далечната 1883 г. и се е превърнал в техен източник на вдъхновение в ежедневното приготвяне на вкусни ястия. Бульоните MAGGI са най-предпочитаните от българските домакини.
Чрез хубавата храна хората изразяват грижата си към своите близки, споделят заедно с тях положителните емоции и моменти. Партньорството на марката и SOS Детски селища се основава на общите ценности, които споделят те. Стремежът към осигуряване на стабилна семейна среда е от изключително значение за пълноценното израстване на децата. „Топла супа всеки ден“ е инициатива на бульоните MAGGI и SOS Детски селища в България, в която изявени кулинарни професионалисти и любими родни звезди превръщат готвенето в полезно, забавно и интересно преживяване за малчуганите. Кампанията се провежда за втора поредна година и цели да надгради усилията на организаторите в посока балансирано хранене и готвене у дома, което всяко семейство трябва да се стреми да осигури за своите деца. В рамките на кампанията марката ще сподели своя дългогодишен кулинарен опит със семействата от SOS Детски селища в България.
2,693 преглеждания