Изненади за малки и големи в Музейко със смърфовете
В рамките на второто издание на „Lidl Неделя в Музейко“ всички желаещи ще могат да посетят научния център на символичната цена от 2 лева за деца и родители
„Lidl Неделя в Музейко“ кани всички любознателни малчугани на пътешествие към „Забравеното селце“ от нашумелия филмов хит „Смърфовете“. Както всяка втора неделя от месеца, на 09.04.2017 г., детският музей отваря врати с входна такса от 2 лева за деца и родители. Партньорството между Лидл България и Музейко цели да насърчава любознателността у децата и да възпитава у тях любов към движението и здравословния начин на живот. „Смърфовете: Забравеното селце“ вече е в кината.
Тази седмица Lidl и Музейко ще увлекат малките почитатели на симпатичните сини герои с бели шапки в приключение с много изненади. Специален гост на събитието ще бъде Михаела Филева (гласът на Смърфиета от филма). От 11:30 ч. тя ще зарадва децата с изпълнение на песен от „Смърфовете“. Благодарение на сдружение BG Бъди активен – партньор на инициативата „Lidl – за твоето дете”, спортните игри ще се превърнат в забавно предизвикателство. За ентусиастите в покоряването на върхове на разположение е стената за спортно катерене.
По пътя към „Забравеното селце“ децата ще могат да се включат в работилница за изработване на смърфове от пластилин и ще оцветяват картинки с любимите си герои в ателието по рисуване. Преди една седмица Лидл България стартира кампанията Stikeez Смърфове: познатите на поколения сини герои се превърнаха в малки гумени играчки за колекциониране и игра. Най-големите любители на Stikeez Смърфове ще могат да разменят събраните досега стикита и да попълнят колекцията си. Изненадите се допълват от кът за весели „смърфо-селфита“ и игра за виртуално събиране на смърфове.
Партньорството между Лидл България и Музейко е част от инициативата „Lidl – за твоето дете“. Лидл България заявява дългосрочния си ангажимент към грижата за децата. Инициативата включва серия от активности в три основни и важни области – здравословното и балансирано хранене, спорта и активния начин на живот и образованието и развитието на талантите.
Илюстрация: Alexandra Films
***
За Детски научен център Музейко
„Музейко е пространство, създадено с цел да вдъхнови и ориентира децата към техния живот, трудности и потребности. Всяко кътче от него е разработено така, че да стимулира любопитството и творческото начало у децата. Интерактивните експозиции обаче съвсем не са всичко. Истинско постижение и гордост за нас е допълнителната програма с над 200 научни работилници и ателиета, която дава познания в различни области, сред които здравословно хранене, приложни изкуства и спорт. Тя е разработена от образователния екип на Музейко – млади учени, педагози и хора на изкуството, които обединяват усилия и с изключително желание представят темите по забавен, вдъхновяващ и незабравим за деца и възрастни начин. Партньорството, което обявяваме днес, ще даде достъп на още повече подрастващи и младежи да се докоснат до Музейко, да открият и развият своите таланти и интереси”, Бистра Кирова, директор на Музейко.
Музейко е най-големият детски научен център в Източна Европа. Създаден е през 2015 г. от фондация “Америка за България”.
Музейко обхваща интерактивно пространство от 3500 кв.м. с над 130 образователни игри, посветени на различните науки, инженерството, екологията, комуникациите и изкуствата и Учебен корпус, който предлага специализирани научни и творчески ателиета. Музейко осмисля по увлекателен и лесен начин връзката между децата и знанието чрез съвременно пространство и прогресивна методология в поднасянето на учебния материал.
***
За Сдружение BG Бъди активен
„С помощта на партньорството с Лидл България искаме да направим повече училища в България активни. Опитът на BG Бъди активен от 2011 г. насам показва, а и световните проучвания потвърждават, че физическата активност предлага големи ползи в различни сфери от училищния живот на децата. Спортът и движението помагат на учениците да учат по-бързо и да усвояват по-лесно, да създават по-силна връзка с училището, да получават по-високи оценки и като цяло да бъдат по-щастливи, по-мотивирани, по-самоуверени и с по-добро поведение в клас”, Ласка Ненова, основател на Сдружение BG Бъди активен.
Сдружение BG Бъди активен e национална неправителствена организация, основанa през 2011 година, с цел популяризиране на спорта и движението за здраве сред гражданите на България и постигане на видима промяна в нагласите и културата на българското общество към физическата активност и спорта за здраве. Основни приоритети на организацията са повишаване на активното време при децата и подрастващите и създаване на условия за спорт и физическа активност в малките населени места чрез изграждане на обществени съоръжения и обучаване на спортни аниматори.
***
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в над 25 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 83 магазини в 43 града и над 2 000 служители.
Инициативата „Lidl – за твоето дете“ е отражение на цялостната социално отговорна политика на компанията. Лидл България фокусира своята социална отговорност върху пет основни области: околна среда, общество, продукти, служители и бизнес партньори.
6,501 преглеждания