Благотворителна кампания „Щастливо детство“
Днес в социалните домове в България живеят близо 5000 деца, а всяка година там постъпват нови 2000. МКБ Юнионбанк, фондация „За Нашите Деца” и партньорите на благотворителната кампания са уверени, че с общи усилия могат да променят тази тъжна статистика. Всеки може да бъде част от инициативата и да избере удобен за него начин за дарение. Според организаторите дори и малките суми ще бъдат от голяма полза за общата кауза, защото е много важно повече хора да се включат и да изразят своята съпричастност.
МКБ Юнионбанк и фондация „За Нашите Деца” стартират национална кампания в помощ на изоставени деца под надслов „Щастливо детство за българските деца”. Средствата, набрани по време на инициативата, ще се използват от фондация „За Нашите Деца” за спасяване на бебета от изоставяне още в родилния дом и намиране на приемни родители. Със събраните дарения ще се подпомогнат и децата, които живеят в Семейна къща – един от центровете на фондацията, осигуряващ уютен и сигурен дом за 6 деца, разделени от родителите си.
В продължение на три месеца – от 10 декември 2012 г. до 10 март 2013 г. MКБ Юнионбанк ще дарява за изоставени деца по 0,50 лв. при всяка транзакция на инсталираните от банката POS терминали в избрани търговски обекти, които се присъединиха към благородната инициатива. Зад дарителската кауза застанаха общо 100 обекта в цялата страна, като търговските партньори са: Orsay, Triumph, ECCO, MEXX, VAYK, Vinello, Хотел Borovets Hills, Аптеки Асклепий, Mandarin, Salamander, Grand Hotel Dimyat, София Ауто, Promod, SPA хотел TODOROFF, Apolon Group, Pierre Cardin, CBA. Техните клиенти ще могат да се включат в кампанията като пазаруват с дебитната си или кредитна карта, направят дарение в дарителските кутии или изпратят SMS на DMS номер 17 777 с текст DETSTVO. Индивидуални дарения могат да се правят и от всички, които подкрепят кампанията в дарителските кутии, разположени във всеки клон на МКБ Юнионбанк. Средства могат да бъдат превеждани и по специална сметка на фондация „За Нашите Деца“ в МКБ Юнионбанк.
Към кампанията се присъединиха и 10 водещи национални медии, които безвъзмездно ще популяризират добрата кауза: Нова ТВ, Mail.bg, dir.bg, в. Стандарт, в. 24 часа, в. Труд, kmeta.bg, economymagazine.bg, сп. Amica и сп. Bravacasa.
На интернет страницата на инициативата shans.detebg.org е публикувана цялата информация за целите на кампанията, както и начините, по които могат да се извършват даренията.
789 преглеждания