STIKEEZ – плодове и зеленчуци в новата игра на LIDL

FacebookTwitterGoogle+TumblrPinterestSvejo

Stikeez_Lidl_image

Любимата детска игра със Stikeez се завръща с цяла колекция нови герои, този път те са плодове и зеленчуци – малки, гумени и лесно преносими, за да не оставят своите почитатели далеч от забавни игри, независимо от това къде ще прекарат лятото.

С кампанията Stikeez малчуганите могат по забавен начин да опознаят богатото разнообразие от плодове и зеленчуци, а наред с това ще събуди въображението им и ще ги вдъхнови за творчески занимания.

ОТ 07.08.2017 г. до 10.09.2017 г. за всеки 15 лв. от стойността на покупката в един касов бон в магазините Lidl клиентите получават едно Стики като подарък, а за да стимулира консумацията на свежи продукти, Lidl ще предоставя по едно допълнително Стики и за всяка покупка, която е над 20 лв. и съдържа поне един пресен плод или зеленчук. Stikeez се прикрепят здраво към всякакви гладки повърхности благодарение на гумената си вендуза.

С кампанията си Лидл България подкрепя придобиването на знания под формата на забавни игри и по-специално тези, свързани със здравословно и балансирано хранене. Lidl предлага качествени свежи плодове и зеленчуци и знае колко важно е набавянето на необходимите витамини за развитието на всяко дете. Stikeez – плодове и зеленчуци е един от начините, чрез които децата ще имат възможност да опознаят богатата гама от витамини и да се научат да ги обичат.

Любителите на играта ще имат възможност да съберат цяла колекция от плодове и зеленчуци, с които да формират своя супер отбор от пресни ябълка, морков, чушка, патладжан, ягода, череша, банан, лимон и други. Всеки Stikeez плод и зеленчук има свой характер – от мил и свенлив до самоуверен и свеж, за да бъде забавлението пълно. За улеснение на най-запалените колекционери Lidl предлага специална кутия за съхранение на Stikeez героите и торбичка за съхранение на повтарящи се фигурки.

Стикита ще се получават на касите в магазините на Lidl в България при заплащане на покупката.  Повече информация за кампанията можете да откриете на ТУК .

FacebookTwitterGoogle+TumblrPinterestSvejo

3,530 преглеждания

Comments are closed.