5 бързи начина да стопим мазнините по корема

FacebookTwitterGoogle+TumblrPinterestSvejo

korem

Идва лятото и макар че трябва добрата физическа форма и здравословен режим да са наше ежедневие целогодишно, започне ли сезонът на банските, всички дружно искаме да стопим мазнинките по коремчето.

Ето няколко трика:

1. Елиминирай враг номер едно: захарта

Захарните и тестените изделия, както и всякакви снаксове от сорта на чипс и тем подобни, са основни причини за натрупване на коремни мазнини. Затова започни премахването на досадните подплънки около корема, като разкараш всичко вредно от храненето си.

2. Замени вредните храни с полезни

ОК, отказваме се от чипса и четирите лъжички захар в кафето, обаче с какво ги заменяме? С храни, богати на протеини, със зеленчуци, с плодове и с пълнозърнести храни.

3. Яж добри мазнини, за да се отървеш от мазнините

Да, става дума за омега-3 мастните киселини. Те се съдържат в мазните риби като сьомгата, в ядките (например в орехите), в авокадото и т.н. Този тип храни те засищат, дават ти полезни хранителни вещества и ти помагат да се справиш с излишните килограми, натрупани около корема.

4. Коремните преси са ОК, но не са достатъчни

Упражненията за корема правят коремните ти мускули по-здрави и оформят така желаните плочки. Само че, за да не стоят въпросните плочки скрити под коремни мазнини, трябва повече движение като цяло. Необходимо е да раздвижваш всички мускулни групи, което можеш да постигнеш с тичане, чести разходки, ходене пеша, плуване. Използвай всяка възможност за движение, за да помогнеш на тялото си да гори мазнините и да разкараш най-вече онези по корема.

5. Хранене, движение и… сън!

За много от вас сигурно в момента звучи като мисия невъзможна, но са нужни 7 часа сън, за да може тялото ни да функционира нормално. Сънят е важна част от здравословния начин на живот и връзката между достатъчното количество сън и премахването на коремните мазнини е по-пряка, отколкото предполагаш. Недоспиването не само те кара да се чувстваш зле, но и те кара да ядеш повече. При физическа умора нивото на хормона грелин се увеличава, което поражда усещане за глад и то глад за въглехидратни храни и захар. Нивата на хормоните като цяло се объркват при липса на сън, което прецаква правилното хранене и в крайна сметка води до натрупване на мазнини. А, както знаеш, мазнините имат склонността да се натрупват първо около корема.

Източник: vratovrazka.bg

FacebookTwitterGoogle+TumblrPinterestSvejo

48,832 преглеждания

Comments are closed.